Ella & Olivia -

knasigt

Jag har en jättesnygg cykel i stan som jag brukar ha parkerad på lite olika ställen. Igår när jag skulle ta den från centrum till skolan så finner jag detta på cykeln:

Någon jävel hade satt fast ett fett stort kabellås på cykeln. Mitt lås är det svarta som sitter fast på cykeln (ovanför däcket)


CHECKA IN HÄNGLÅSET!! Vem sätter fast det där och ba: jamen nu är det min cykel, köper ett asdyrt och bra lås och sätter fast på en randomcykel. Hade såklart låst min cykel så personen som satt fast låset har inte använt cykeln utan bara satt fast ett lås.

Det stod en polisbil bredvid min cykel, så jag frågade dem vad jag skulle göra, de for till polisstationen och hämtade en knipsare och sen vare kirrat. Det har nu blivit anmält som typ "ofredande" av något slag. Ändå coolt att det blev en anmälan, ska få hem det på posten sen 

/ElLlA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0