Ella & Olivia -

jag kommer kanske bombas. känns ju kul..

HAHA, men braaaa. Hörde på radion igår om något bombhot i Göteborg och nu på tv såg jag ännu mer om det. Tydligen så har Göteborg bombhotats. Någon lastbil vid Nordstan ska typ sprängas och trots att man fått tag i några av bombmännen så är hotet starkt fortfarande.

Kul att jag ska dit på tisdag.
Kul att dom bombhotar JUST när jag ska dit.
Kul att dom bombhotar överhuvudtaget.....


Såg Paranormal Activity 2 igår. Jag är typ fortfarande rädd, den va skitläskig. Meeen det var en skoj kväll!

HAHA kollade på tumblr, sökte på paranormal activity och hittade några söta bilder:



Hahahahah visste inte vilken jag skulle välja så jag tog alla 3. Ganska kult.

/olli

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

EH SNARARE OOOOOOOOCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTT KANSKE??!?!?!??!?!?!?!?!?!

HAHAAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH



ockult. fattarni?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-10-30 @ 16:23:39
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Emma Lisa

Alltså, ni måste fatta. Paranormal Activities=övernaturligt=ockult=kul. Det var årets ordvits, liksom. Jag blir inte bättre än såhär.

2010-10-30 @ 21:55:36
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, okej, vi fattar. Tog lite tid bara...

2010-10-31 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0