Ella & Olivia -

Im a singer here in Vby-town

Jag va precis ute och gick med sallü. Jag lyssnar alltid på musik när jag gör det och sjunger alltid med. Jag hör aldrig om någon går bakom mig eller om en bil kommer eller så, och idag som vanligt gick jag omkring och digga och sjöng med. Det ägde ända tills jag upptäckte att någon gick bakom mig.

Jag ba:

:O:O :O :O: O: O: O:O :O:O: O:::O

Sen lät jag människan gå om mig. Sen fortsatte jag sjunga. Yä. Men det är ganska kul, för när jag sjunger med så hör jag ju inte själv hur jag låter och tror därför att det låter typ asbra, inte bara sången utan också gitarrsolon, alldeles för höga falsetter och basgångar.

Nu en bild:


Kirre och jag. Löv him

/Olvannnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0