Ella & Olivia -

det är mamma som göder mig

så har min nyttighetsvecka startat. varje dag nu fram till helgen ska jag vara ute och gå och inte äta sötsaker som var typ min föda förra veckan. men det börjar fan inte bra alltså....


jag och mamma va ute och gick med sally och så gick vi förbi statiol för att hyra film. så kommer mamma ut från statiol men har en hel påse med sig istället för bara filmen. 

därför säger mamma:

mamma: jag köpte några kanelbullar
jag: haha, hur många då?
mamma: 5.
jag: varför 5?
mamma: det är ju kanelbullens dag, jag tänkte, det kan ju vara mysigt.
jag: ja, men varför 5, vi är ju bara 2. (vi är ensamma hemma)
mamma: ja men då får vi ju 2,5 var!
jag: haha men det här skulle ju vara min nyttighetsvecka..
mamma: ja. men vadå! lite kanelbulle har väl ingen dött av....


hahah jaha... kan ju inte säga nej.... gillar mammas tankesätt btw, ser ju vem jag brås på ♥


götta

/o-girl

Kommentarer
Postat av: V

Började läsa "så har min nyttighetsvecka startat"

Reaktion: "Haha just det nyttighetsvecka ja."

2010-10-05 @ 06:27:56
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: Mr.B

Gillade bilden :D

2010-10-06 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0