Ella & Olivia -

Upcoming gbg

Hade just publicerat ett inlägg där jag klagade lite. Har en jävligt olustig känsla i magen, är ensam hemma. Inte så taggad på livet så att säga. MEN VAFAN! Jag ska ju till GÖTEBORG i morrn, det ska bli såååå kul. Ska bli kung att ba komma iväg och slippa den här hålan för en gångs skull, det händer ju inte direkt överdrivet ofta..

Skulle he in en bild på mig och min resepartner nu men hittar typ ingen :(. Her in en bild på Ellzi istället som är så jävla skööööön (bilden alltså. okej ella, du med då).

hahah älskaren


ELLA KOM HEM SÅ VI KAN GÅ PÅ RETURCENTRUM OCH GÖRA BAUGETTER OCH SE FILM


Have I told you lately that I love you.. Have I told you there's no one else above you.. You fill my heart with gladness. Take away all my sadness. Ease my troubles, that's what you do.

De där va en sång till sommarn. Tror verkligen att Rod Stewart tänkte på sommarn när han skrev den :-) :-) :-)


satan va solbrända ben

känner att det är dags att avsluta det här värdelösa blogginlägget nu så HEJDÅ ALLA

/O

Update:

VARFÖR suuuger blogg.se eller bloglovin? Publicerade det här för över 2 timmar sen men det har inte kommit upp på bloglovin' ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0