Ella & Olivia -

inläggsatsning

Idag har jag:

Tränat
Städat

När jag städade hittade jag sex stycken deodoranter... och alla var halvfulla. Om någon vill köpa är det bara att slå en pling. :) :)

Lekt med stina
heheh inga bilder på det ;);)
Varit på returcentrum med Stina och Olivia

Där funderade olivia varför man har en spegel men när man ska spegla sig så är det en bild ivägen, VARFÖR?


KÖPTE ETT KROCKETSPEL!! nu har vi 8 st klubbor, SÅ HELA VÄNNÄSBY KAN TA DEL AV DETTA SPEL. hehe (8 personer bor i vännäsby, yepp) vi ska ha krocketkväll någon gång så om du läser detta, kom hit och spela med oss, alla är välkomna.


Från returcentrum drog trion till loppis och kollade på konstiga saker.
Ätit mat

http://iammia.blogg.se/images/2009/keso_28344334.jpg
Åt bland annat keso. Det var gott.

Nu ska jag KÖRA BIL

Sen ska jag till jessica och chilla dilla där hela kvällen EFTERSOM JAG INTE HAR NÅGOT SOMMARJOBB denna vecka


/ellllllZzzZor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0