Ella & Olivia -

GE MIG

En grej jag verkligen vill ha är en transparent, svart skjorta.

En sån här:


bild från: Emmasstil
(fyfan vad snygg. skjortan alltså)

Jag visste att den skulle finnas på HM, så jag gick dit och kollade men inte fan fanns den... Och eftersom att jag är så besatt av att ha en svart, transparent skjorta har jag drömt om att jag köpte en inatt (lyckan var total), och jag har också insett att om jag ska ha en kommer jag kanske måsta sy en själv. Det suger ju en aning eftersom att när jag försökte mig på att sy en kjol med volang sydde jag volangen ut och in och när jag försökte sy en annan kjol blev måtten alldeles fel och mamma fick sy om den...

Men alltså, egentligen. Hur jävla ful kan den bli om jag syr den själv? Egentligen? En skjorta kanske är lättare att sy än en kjol? Sy på knappar kan jag iallafall....

/O

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Lycka till med syandet ;)

2010-06-12 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0