Ella & Olivia -

astrid dissar. hrmf..



Skoj att man får dissen. Först skrev jag "hej, hej hej hallå :D :D" utan svar.... Då klickade jag bort dissarn men kom sen på att om jag kanske skriver "love you bby <33" kanske hon svarar. Men inte fan gjorde hon det, och typ 30 min efter det fick jag mitt svar, men ändå....


Hatar du mig astrid? Svara ärlit... Ja/nej/kanske.

/olivia

ps: jag skriver alltid "bby" när jag är oseriös för att det är så jävla fult och <3-hjärtan är väl något jag hatar.. fast på facebook blir dom söta små svarta hjärtan, det är najs.

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Ta det inte personligt, hon fetdissar även sin kära mor

2010-06-16 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0