Ella & Olivia -

my day! ps. JOHNOSSI ÄR SÅ JÄVLA BRA

tjabba. idag köpte jag ölkorv, hade aldrig ätit det. jag tog givet wild garlic-smak för vitlök är så jävla mumsigt. och andedräkten blir ju så goo efteråt också så..



jag tog en bild på mitt ansiktsuttryck efter jag ätit den, synd bara att den bilden blev för ful för att läggas upp här otroligt nog. så äckligt vare.. men ölkorv ser ju inte ut att va så gott heller så jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig...


sen, eftersom att man är kattvakt  () så gick jag ut med kissen på gården, de är en innekatt så man får ha na i koppel. tog bilds på de:


hahah, rolig bild, jag ser ut att vara typ 82978 ggr lyckligare än katten..

jag älskar fan den där kissen, kommer inte vilja lämna igen den haha.

/ollli

Kommentarer
Postat av: skrattade

hahahahhaha katten ser ganska less ut

2010-07-19 @ 17:15:40
Postat av: linnea

hahahahah stackars katt

2010-07-19 @ 20:30:13
Postat av: Astrid

HAHA, du ser typ ut att vara 35 på sista bilden.

2010-07-20 @ 02:00:21
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0