Ella & Olivia -

ja jag jobbar skratta bara skratta

Hej, jag är ett offer som jobbar just nu. Typ den ända som jobbar.


Igår på Umedalen med kris offer, man tror att det är Vby, men det är det inte :D :D

Men idag på jobbet hade jag det jättejobbigt eftersom dagens utflykt var: åka in till stan.
Jepp och det var vad vi gjorde. Vi tog bilen in till stan, tillsammans med alla patienter. Jag och alla patienter satt kvar i bilen medan en personal gick in och handlade, när hon kom tillbaka for vi hem. Ingen förutom personalen gick ur bilen. bra utflykt, jag somnade i bilen dessutom.




åh estetiska gumman <3 <3 <3

efter jobbet drog jag till OLLI vi plockade blåbär, sen drog jag hem till morsan och körde lite bil B) och nu ska jag dra till vännäs och spela fußball.

I HELGEN SKA JAG SPELA TVÅ MATCHER I UMEÅ FOTBOLLSFESTIVAL. kul att jag har tränat två gånger på typ 1 och en halv månad. ♥



/ELLZOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0