Ella & Olivia -

hihih

trästock är mitt andra hem


Jag, Olivia och Astrid!!! + Linnea i våra tankar, vi saknade dej LINNEA!!!



jag och astrid, en av de roligaste bilderna kanske. Det var morgon och jag och olli ville bada i poolen, astrid ville inte, och då fick hon stryk.

alltså allt var bara helt underbart, svävade på moln hela tiden och var så glad. Vi hängde mest med Jerry, Emil, Ludde och även Tim, Emil S, Moa, Emelie, Kristoffer och några fler :D .

Ni får kolla på facebook för jag orkar verkligen inte lägga in alla bilder på bloggen, men om det inte är någon som har facebook och jättegärna vill se bilder, LÄGG EN KOMMENTAR! så lägger jag in de, allt för er <3


/ELLA


ps. det var skönt att kliva upp kl 7 i morse och jobba för bajslön. älskar kommunjobb

Kommentarer
Postat av: LINNEa

SAKNADE/SAKNAR ER MED!

2010-07-27 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0