Ella & Olivia -

min famor äger

Hittade detta inlägg i utkast skrivet för ca ett halvår sedan, (Har fått vänner nu)

Kollade precis min mobil, blev överlycklig när jag såg att jag hade fått 5 SMS!
Yeah tänke jag och började kolla. Det första smset var från halebop.
JIHO, det stod att jag hade mindre än 25 kr och att det var dags att fylla på.

De andra fyra smsen var från famor, när jag kollade var alla tomma... det är därför jag är överst på hennes kontakt lista och ibland råkar hon trycka på okej hela tiden och då skickas smset till mej.. men det är väl tanken som räknas? <3<3<3333333<3<3<3<33<3<<3<3<3



Busig tjej.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det känns som att din farmor har få vänner hon med, ifall ett namn på "E" är överst i kontaktlistan..

2010-02-18 @ 08:54:43
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/
Postat av: Melinda Dalin

hahah va gulligt :) Skickat 4 sms fel

2010-02-19 @ 13:50:49
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0