Ella & Olivia -

birthdaytalk!

hahahahah ellas förrförra inlägg, gotta love her alltså. ella va förresten den enda som kom över en stund på min födelsedag, hahah, kul.


iallafall, min födelsedag va råbra. var bara hemma på dagen och sedan for jag till stan och hade mycket bra sällskap där. skitbra 17årsdag helt enkelt. känns ändå värt att fylla 17 för det finns ju ganska många låtar där dom sjunger om att vara 17 år. ingen jävel nämner 16.... dessutom bara ett år kvar till 18!

men iallafall! jag har fått en katt, är så jävla lycklig, han heter charlie. coolaste kattnamnet och han är cool så, jag tyckte det passade. har fått pengar också så jag har köpt ett par hörlurar och en jacka, fick nå smycke och örngott också. en kul grej, min brorsa köper inte så ofta presenter och när min syster fyllde 22 i februari fick hon inte något. men så skrev min broder såhär till mig på sms:

Han: Grattis, du får din present på lördag.
Jag: Men vadå, evelina har ju inte fått något?
Han: Nej, men det är på g.

hahahha men va bra att det är på g, sisådär ett halvår efter hennes dag.......

nu, några få bilder från yran:



klart jag skulle ramla...... slog upp hela knäet så byxorna gick sönder och som ni ser handen också.. kändes knappt då, märkligt det där......

stilig bild.

emelie, glad att vi träffades!!!!!!


det regnade rätt hårt en dag, skönt det va att bli lite blöt....

aja nu ska jag sluta skriva, blir ju fan en hel novell det här.

/olivia

Kommentarer
Postat av: ASTRID

FICK DU EN KATT?!??!?!?! BILDER!! JAG VILL TRÄFFA DEN!!!!!! KATTKATTKATTKATT

2010-08-04 @ 01:45:55
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0