Ella & Olivia -

sluta kör in i mig.

har en liten fundering......
varför kan inte småkryp som flyger i luften fatta att de inte ska flyga in i människor som kommer cyklande??
varje gång jag cyklar kommer en liten mygga och flyger in i mitt öga. Är de blinda och ser inte när man kommer cyklandes?? så svårt kan de ju inte vara att flyga lite åt sidan. Dessutom envisas de med att fastna i ögat. De tjänar ingenting på att åka in i ögat, kletas fast av ögonslämmet och sakta men säkert drunkna i ögat...?

nej förstår mig verkligen inte på de.

här är en bild när jag har lyckats få in tre flugor i ögat.......
fluga
flugorna har smittat mig med svininfluensan... det är förklaringen till mitt röda öga

/ella.
samlar på flugor i mitt öga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella, "Känar" inte myggorna något på att dö i dina ögon? Är du säker på att de "tjänar" något alls på det?

2009-09-09 @ 22:17:21
Postat av: Stina

Du kanske kände igen den besserwissiga översittartonen i min kommentar som var namnlös. Det var jag, Stina språkpolis som skrev den.

2009-09-09 @ 22:18:41
Postat av: Anonym

jävla stina

2009-09-09 @ 22:31:24
Postat av: Anonym

jaaa jävla stina :(

2009-09-10 @ 16:34:27
Postat av: evelina

ja eller hur ella:D tycker jag också, men han fattar inte dett!!

2009-09-10 @ 17:06:55
URL: http://evefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0