Ella & Olivia -

Shoppingfynden <5<33<4

HEEEEJ, igår var jag på stan med min kompanjon Elliz. Jag köpte två hemskt nödvändiga grejer, först.... En te-sil! Behövs verkligen, och dessutom är den jag köpte så fin... 29 coroñas, jävligt värt faktiskt. 

Och sen köpte jag lars winnerbäcks nya skiva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror ni jag är nöjd eller? JO KAN MAN SÄGA

 Te-silen från Laugerhaus!
 Skivan!!! åååååh, fan va bra den är..

Köpte 2 par skor också, men dom är inte så roliga att "visa upp" så det skiter vi i. Ett par är vita och dom andra svarta. Ni kan ju göra upp nån bild i hjärnan på hur dom ser ut eller nåt.

/olvan


Kommentarer
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

DEN VAR BÄST!

Jag älskar den verkligen!

2009-09-21 @ 09:01:13
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0