Ella & Olivia -

kommer typ aldrig mer sova

Vilken natt alltså, jag har drömt följande:

- Jag var och badade och var skitbra på att hoppa från trampolinen, men när jag kom upp med huvudet över vattnet igen hade jag så mycket fart så jag for tillbaks upp till trampolin-höjd

- Jag hade skitskitskitskitbråttom att hinna till tåget till Hallsberg, på 10 minuter skulle jag hinna packa och fara till vännäs. Men jag hann, konstigt nog. Men när jag var på tåget hann jag inte riktigt kliva på, jag hängde utanför.

- Sen drömde jag något annat som var att jag inte hann kliva på tåget.  Det gick precis utanför mitt hus klockan 06.13 och nu var klockan 09.00! Mamma trodde att jag skulle hinna ändå och pappa tyckte dom skulle ha en tågväckarklocka.

- Adam gjorde slut och jag lipade som aldrig förr

- Jag var i Åre och vägrade åka från någon brant för jag hade glömt hjälmen hemma. Dvs, jag kunde inte åka något alls för det var gräs överallt förutom där det var brant..

- Jag skulle gå och duscha typ på skolan eller något, och då var det jag och en kompis som stod mitt på golvet i omkländningsrummet med ryggarna vända mot ducsharna, och då helt plötsligt skriker några och vi vänder oss mot dom och då knivhugger dom mig. Bara mig. MEN JAG ÖVERLEVDE!!

- Jag träffade en kille som hade gått på Midgård men nu gick han teknisk blablabla i 9 år. Wow.

Och det var allt..

 
alldeles nytagenn bild på mig då jag sover :] :]

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha awh !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0