Ella & Olivia -

en vecka avklarad + lite till

Salut!

En vecka på midgård är avslutad och snart två... tvåorna och treorna hade inspark för oss, teater och film ettor i fredags. sjukt rolit.
Måste bara fråga.... varför förföljer Harry P mig överallt?!?! när tvåorna hade insparken så var temat "harry potter" vi blev indelade i olika elevhem och skulle göra tävlingar för att rädda harry P.  Om det hade varit min förra klass hade nog många skrattat väldigt högt. Som tur är vet ingen och ingen kommer få reda på att jag har kallats harry potter.


http://www.peab.se/FS_PeabWeb/publicImages/Referens/skolor/Midgardsskolan0.jpg
skywalken på midgård, är lika varmt där inne som i en bastu!


/HP

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: haha! jaså!

nej det har jag verkligen inte:) har typ delat upp det så att jag räknar lite varje dag.. dudå?

2009-09-02 @ 08:56:03
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0