Ella & Olivia -

CHOKLAAAADFEST

Jag är ju i Askersund och det var CHOKLADFEST här! Eller, det är, ända tills den 14onde. Fatta vad nice,  ett helt hus fullt med provsmakningar på olika chokladgrejer.

Haha, jävligt kul idag när vi skulle provsmaka, vi smakade kakaoböna doppad i choklad, FYFAN VAD ÄCKLIGT!! Fattar inte att choklad kan vara så gott när kakaoböna smakar shiiit..

Sen en annan rolig sak, när jag stod och kollade på te (ska inhandlas), så stod Adam lite bakom mig och gick därifrån och kort därefter gick jag efter. Adam hade kännt att det hade börjat lukta baby-bajs där borta och jag kände det också sen (jag gick tillbaks för att få känna lukten av bajset)

Vi har en misstänkt som vi tror hade bajsat ner sig.




Den där lilla räven är också där, vi såg han idag med en orange tröja och rutiga byxor, bruna kängor... "Mode är något man köper, stil är något man har" hahaha


ps: fan vad nice att vi har ändå ganska många läsare tycker jag, men ingen kommenterar????? KOMMENTERA!!
ps2: tack för kommentaren i förra inlägget, CATRIN, this one is for you:




/olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0