Ella & Olivia -

en bild

nu i helgen utforskade jag, ella och linnea vännäsby lite ytterligare. trodde inte att det gick, men även det omöjliga är möjligt, förutom det omöjliga,


hursomhelst så tog vi oss till detta ställe:



ja, vars det är kan ni ju klura på (inte direkt som att man ger ut lösenordet till Champis till vem som helst sååå...ahh ni fattar vinken va?)

vi stannade på stället ett tag men blev skitskrajja när vi såg en mystisk bil stanna och aldrig fara.. så då for vi snabbt som fan. denna lilla utflykt kostade mig ett sår på handen som gör skitont...helvetes otur man har :(:((::((:(:(:(


egentligen skrev jag bara det här inlägget och la in den där bilden för att göra en uppdatering på den här OMOGNA OCH PÅTVINGADE OCH FRUKTANSVÄRT VÄRDELÖSA bloggen. eller nej, jag gjorde det här inlägget för att få skriva den där meningen. japp. det var det


sov gott *sötisar* och lycka till på nationella i morrn. säg gärna desamma

Kommentarer
Postat av: Henrik

Man får faktiskt inte vara på bibliotekets tak.

2009-05-05 @ 09:59:28
Postat av: ANNA

snygg du är!!!

2009-05-05 @ 13:21:04
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: the blogger Olivia

Henrik. Ingen har nånsin brytt sig hittils. Inte ens när killarna klättrar upp när lärarna står nedanför händer något. Vi är förövrigt glada att du läst detta inlägg för som du förhoppningsvis märkt så innehåller inlägget en pik till dig.



Till Anna: Tack desamma söööööööötis

2009-05-05 @ 19:48:55
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0