Ella & Olivia -

uppdatering

Tjena bloggen, ledZzEN för dålig uppdatering här i början av veckan.... :(:(:( Men jag har gjort i ordning en liten lista här angående uppdateringen på bloggen.

Här är argumenten varför jag inte borde uppdatera:

- Det är sommarlov
- Vädret är bra....(ibland)
- Jag är lika upptagen som blondinbella

Här är argumenten varför jag borde uppdatera:

- Tillfredsställa alla våra tusentals läsare
- Det här är en bloggjävel som ska uppdateras egentligen


Jaaa.. Ni ser ju vad som väger över.

Vi hörs nån gång!

 

Här är en rolig bild så länge från förra året. Astrid hon kan hon.

PS: Varför har vi någon jävla intimraknings-reklam på våran blogg? Vad hände med thai-hår-reklamen??? GE OSS THAIHÅR-REKLAMEN TILLBAKS

PS2: Woops, nu kollade jag igen om det var intimraknings-reklamen fortfarande men nu har det bytts.... Men inte till thaihåret :(


Kommentarer
Postat av: Chatrin

Ja man undrar ju vad du håller på med ;)

2009-06-23 @ 21:58:24
Postat av: astrid

HAHA, vad gör jag? O_O

2009-06-23 @ 22:17:23
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: Olivia svarar:

Haha, Chatrin, jag är inte riktigt säker på om jag fattar vad du menar där...

2009-06-24 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0