Ella & Olivia -

ska aldrig mer låna böcker

EN SÅN UN-DER-BAAAAR DAG


först och främst så gick jag till min slöjdlärare och bad att få veta vad han tänkt sätta för betyg på mig, OCH VEM KAMMA VG????? jo jag!!!!! så otippat


dagen fortsatte och jag, ella och astrid redigerade en film vi gjort. då kollade jag i utklädningsskåpet, och vad ser jag ligga där??? jo, ADAMS HÄST OCH A TWIST IN TIME!!!!!! (historien bakom adams häst kan ni läsa här

jag blev så glad när jag hittade dom där böckerna för jag har verkligen efter dom...har fått flera mail från bibblan också men jag har inte svarat i hopp om att dom ska sluta skriva....
 

ingen av dom där böckerna verkar ens vara intressanta (har inte läst dom, vilken överraskning va??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0