Ella & Olivia -

waterpipe

sitter här och luktar faaaaan, allt på mig luktar och LUKTEN GÅR INTE BORT, har tvättat händerna 2 gånger men lukten sitter i.. anledningen är för att idag har jag och astrid rökt vattenpipa. det gick åt satana och vi fick göra vårat eget lilla mek där, men det var väl helt okej!

två frågor till den som vet:

är det meningen att det inte ska smaka något av den där cherrytobaken???
vad är vitsen med att röka vattenpipa???



den som svarar svaren jag vill ha får en oriteringströja



jag är inte sådär röd :( jag är inte röd alls faktiskt

lev och må

Kommentarer
Postat av: Coola Moa

1. Meningen med cherrytobak är såklart att den ska smaka körsbär, slowbie. haha. Eran tobak kanske är gammal.



2. Det finns många vitsar med vattenpipa. T.ex. så är det gott, det är kul, man blir glad, och om man har knark i den så blir man hög! :D



Du är söt, puss!

2009-06-18 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0