Ella & Olivia -

Arbogatyskans andra jag

Vi fick ett tips av våran lärare Henrik häromdagen, och det tipset var att söka upp en bild på Christine Schürrer, allstå Arbogatyskan  och en bild på Hitler, och sedan jämnföra dom och dom ska tydligen vara slående lika.

Så, jag gjorde det. Blev lite förvånad, för på första eller andra sidan av bilder på Christine Schürrer fanns det faktiskt en sån där liknelse jag snackar om.
 


GAAAAAAAAAAAAALET!!!!!!!!! Dom är ju förfan mer lika än vad jag är någon av mina syskon. Hahahah alltså har hon försökt likna Hitler i sin frisyr också eller?

Här har vi Christine Schürrer med den där ljuvliga muschen, hahahah lika som bär för fan

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahahh du är ju fan sjuk!!

2009-06-05 @ 17:53:41
Postat av: Chatrin

Eran Henrik vet vad han snackar om

2009-06-05 @ 21:29:11
Postat av: Ast

2009-06-05 @ 23:04:10
URL: http://cadrutt.blogspot.com
Postat av: Astrid

HAHAHA, INZAAANE

Ast kommentaren var från mig btw, haha

2009-06-05 @ 23:04:50
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0