Ella & Olivia -

JIHOOOOOOOOO!

JIHOOOOOOOOO!
INGET JOBB I MORGON, INGET JOBB I MORGNO!
kan ni fatta hur många glädje skutt jag gjort!?!?!?

Idag var jag ute och gick i regnet med en tant som är 70+. Vi gick armkrok eftersom hon inte ser och hade ingen blindpinne med sig. Man måste hela tiden säga till när hon ska gå upp för trotoarkanter osv.
När vi gick jag glömde bort att hon var blind. Jag såg en vattenpöl framför oss, jag gick förbi den och råkade samtidigt dra ner henne I VATTENPÖLEN! jag skriker till AAH!! och hon hoppar fort som attan upp ur vattenpölen, hela hennes sko blev dränkt!
jag sa förlåt typ 50 gånger.

http://www.scrd.ca/files/Image/Recreation/oaw%203%20smiling%20women%20in%20pool.jpg
(typ lika djup som vattenpölen) Jag gick förbi och hon ramla i.

/ELLIZZZZZZZZZZZZZZZZ_räddningstjänsen AB

Kommentarer
Postat av: L to the innéa

HAHAHHAHA, måste ha sett sjukt roligt ut

2009-07-24 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0