Ella & Olivia -

JOBBET ÄR ÖVER (snart iallafall)

Idag har det varit en rolig (!!!!!!) dag på jobbet, vi.... slipade stolar. Innan vi skulle börja slipa behövde vi en till slipkloss för vi hade bara en. Då bestämde jag mig för att göra en till som skulle vara lite fin, och här är resultatet:


Borde jag bli slöjdare eller???
- JA DET BORDE JAG


Den passar handen PERFEKT. Tony använde den inte ens, han tyckte den sög:(
OVÄNTAT....Iallafall, medans jag satte ihop en stol satt mongot Tony och hypnotiserade sig själv med sin bästa vän; borren..


hahaha vad fan?!

Hahah och sen hade Tony typ aggritions-problem???? Kolla nedan hur  han öppnade förpackningen till stolen, och jämnför med mig... VEM GÖR DET BÄST? (skriv i kommentarerna, tony har fått för sig att han är bättre än mig på allt så HJÄLP  MIG NU)
 

<---tony's vrak              ja, min då... SNYGGT??--->

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tonys såklart?

2009-07-23 @ 22:12:08
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah tonys var ju skön ;)



peace!

2009-07-24 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0