Ella & Olivia -

TRAUMA

Jag var ute och gick med sally idag. Allt gick bra tills vi hade ca 100 meter kvar och det HELT PLÖTSLIGT kommer en jävla schäfer från ett hus brevid och hoppar på Sally!!!! Ingen skada skedd dock för jag blev jätteskraj och skrek rakt ut och då försvann schäfern. Sen fick vi (i hettan) ta världens omväg hem bara för att jag inte vågade gå förbi schäfern igen.

Vet man att man har en jävla galning till hund är det kanske bäst att ha den i ett koppel på gården?  IDIOTER

 
Salvan själv.

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Usch för hundägare utan hjärna, kan det var MJ kanske?

2009-07-13 @ 11:36:51
Postat av: SalvaNnnnNnnNNnnNNnNN själv

Tack min matte för att du räddade mig! själv sa jag bara wtf och stod och glodde som vanligt då andra hundar kommer fram till mig :)

/Siiiilviiiiiska SILVYN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0