Ella & Olivia -

tjöt

Vi var och åkte snowboard nyss och vi bestämmde träff vid skidstadium. Jag följde eljuspåret hela vägen dit, vilket är nästan 3 km. TÄNK ER, 3 km med en bräda och drygt 2 dm SNÖ. Plumsa i det och typ dö. Kom fram till mötesplatsen vilket tog 30 min att gå/åka dit. Möter olivia som får skjuts. Hon går upp för en liten backe och påstår att hon är helt slut. Då dog jag ungefär, eftersom mina krafter var minimala. men vi åkte ändå i 1 timme, sen promenerade jag hem, på vägen förstås.  Tänk er ungefär 4 body pump pass efter varandra, så trött var jag.



ja ni ser ju, SLITEN??? snön i bakrunden ♥ under snön ligger min snowboard, den räcker mig precis under armhålan... och den ska typ vara till huvets slut..


/elllllllla

kommer bli sköj på lovet hihih

Kommentarer
Postat av: Emelie

men en snowboard ska väl ändå bara va till hakan? ;P

2009-12-16 @ 14:13:12
Postat av: svar

Besserwisser....

2009-12-16 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0