Ella & Olivia -

Från Lilja till Östra till Lilja.

Mmmm, sköönt med första skolveckan gjord.  Har redan hunnit vara där sen i tisdags, gå klockan 12 när vi slutar halv 4 pga att jag inte trivs och därmed bytt skola till Lilja.

JAPP! Jag har bytt skola! Östra var inte alls som jag tänkt mig och det sög helt enkelt.... Så vafan gör man inte???

Hahah fast så här är det nu:
 - Mina lärare förväntar sig fortfarande att jag ska komma på måndag, dvs. att jag fortfarande går där. Men nu är det helg och jag kan inte ringa och säga att jag inte kommer???
- Vi har tagit enskilda skolfoton som man ska ha till bibliotekskortet och vad man vill, och dom hämtas ut på biblioteket. Oj.
- Jag har fått busskort......

Ehhh ja, jag är ju som riktigt hemmastadd på östra (eller inte)


Nån bild jag hittade nyss, tror inte att jag visste att jag tog den....MEN typ sådär känns det, lite ångestfyllt...

/ Olivia

ps: tack för dom roliga frågorna, fortsätt!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MamaChatrin

2009-08-21 @ 18:45:43
URL: http://cadrutt.blogspot.com
Postat av: Mama

Opps bidde lite fel, det jag ville säga var att du får bara lämna tillbaka busskortet. Allt övrigt fixar sig. Du har väl någon mailadress till den fd mentorn på östra, skriv ett mail. Astrids kusin Milla gjorde samma sak bytte från östra till lilja.

Du skall inte ha ångest, var glad att du slipper kukskallarna i din gamla klass.

2009-08-21 @ 18:49:45
URL: http://cadrutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0