Ella & Olivia -

IPRED IN MY ASS, HEHEEHE

SHIT!!!!!!!!!!

Jag trotsade IPRED-lagen igår!!!! Laddade hem FEM LÅTAR! Var så förbannat nervös när jag satt där och klickade, och sen blev det INTE bättre av att Anna sa att dom kommer skriva upp mig på aftonbladets hemsida som ett offer. ÄR DET SANT? (om det inte är sant, döm mig inte. jag är lättlurad.)

Fast, om jag blir tagen, är det nästan värt det. Blev veckans überbästa av Adam när jag laddade hem en låt för nån dag sen. (JA, jag har trotsat lagen 2 gånger. Shit.) 
Igår uppgraderade jag mig till veckans überüberüberbästa. SÅ jävla kung. Mohehehe.

Bästa låten jag laddat hem är utan tvekan Basshunter - Russian Privjet. den rekommenderas starkt, för den låten är så djup och vacker. här nedan kan ni faktiskt lyssna på den, och jag har också kopierat in texten här så NI KAN SJUNGA MED.
 
come on come on - davyi davyi
I love russian girls - ya lublu ruski devushe
Hello russia - pryvet russia
come on come on - davyi davyi
russia put your hands up in the air
come on come on - davyi davyi
come on come on - davyi davyi
hello russia - privyet russia




...............................men ändå. FAAAN vad jag är nervös! tänk om dom tar mig! HERREGUD


//// Olivia "Brottsling" Berglund

ps. I MORRN FAR JAG TILL ÅRE!!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0