Ella & Olivia -

HAHAHA

hahahah, anna kom förbi en sväng här i kväll, med go-bmx'n. sen skulle jag följa henne en  lååååång låååång bit, och när vi pratade på var det en tjej i reflexväst framför oss med hörlurar i örona. då sa anna någonting och sen slutade hon prata, då sa jag "HALLÅ" uppenbarligen väldigt högt, för vad tror ni tjejen framför oss gör?

hahahahaha jo, hon rycker till och vänder sig, står typ på tå och ser SKITFÖRVÅNAD ut. hahah nä jag trodde ju att jag skulle falla över styret för det var så jävla roligt.. sen när jag vänder och cyklar tillbaks möter jag ju tjejen igen, jag kunde inte göra annat än att ge henne ett brett leende.

hahahah men alltså, HENNES MIN när hon vände sig om... fyyyyyyfan vad roligt, och så otippat...hahahha vare goooballerinan vi mötte eller? stog där på tå... hahaha *garvar bara jag tänker på det*



anna tyckte att de var så här kul, UNGEFÄR...

Kommentarer
Postat av: ANNA

HAHAHAH sjukt roligt bara!!!

*HALLÅ"

hahah skrattar ihjäl mig cp

2009-04-29 @ 22:57:28
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0