Ella & Olivia -

julklappz

idag ska jag och lajnan till stan 13.40 och handla julklappar! (en sådär lagomt påfrestande aktivitet)
jag har köpt 1 julklapp på ICA i vännäs, ganska otippat!!!

vad ska jag göra i två timmar? (tills bussen går med andra ord)(det var exakt 2 timmar när jag skrev det där) 

Kanske spela http://www.rebubbled.com
Kanske hjälpa pappsen med något
Kanske försöka komma på vilken Lars Winnerbäck låt det är i anton o affe-låten (precis som om jag aldrig gjort det....)
Kanske lära mig något coolt på gitarrr
Kanske läsa en bok (hahahaha)
Kanske håna bloggar

MMMM, känns som att dom här 2 timmarna bara kommer flyga förbi! he he he he

Här gick man in, helt ovetandes om att Julklappen med stort J skulle finnas där....
 Idag beger jag mig till umeå för att hitta resten (allt finns ju faktiskt inte i vännäs, MEN NÄSTAN.........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0