När inspirationen tryter men ärligheten och viljan att dela med sig finns kvar

Något du är stolt över


- Att jag är väldigt säker i mig själv och därmed inte bryr mig om hur andra ser

mig. Det är nog något som kommit till mig smygande men det är den här hösten som jag verkligen insett det, och den här hösten har varit en period i mitt liv när den där säkerheten verkligen har behövts. Jag vet att den enda man egentligen har är sig själv och därför är jag stolt över att kunna säga att jag verkligen tycker om mig själv.

Tre saker du gillar med dig själv och tre saker du ogillar med dig själv


- Jag gillar att jag är säker, spontan och ärlig. Har svårt att ljuga och låtsas saker så om jag inte tycker om någon eller något vill jag inte heller låtsas som om jag gör det.

 

Tre saker jag inte gillar med mig själv är att jag är väldigt kritisk till många och mycket. Jag blir lätt irriterad men har samtidigt väldigt lätt att bli glad igen och blir sällan arg. Jag vill också mycket och tänker ofta att "det här ska jag göra, det kommer bli så bra" osv, men efter ett tag rinner det ut i sanden många av gångerna. Ofta när det har med träning att göra. Jag hatar fan att träna.


Tre sätt att vinna ditt hjärta


- Vara glad och ha massvis med humor. Jag älskar att skratta, kan vara det bästa som finns.

- Vara social och oblyg.

- Våga vara sig själv, göra konstiga saker, dansa galet, bli för full, ja helt enkelt tappa kontrollen för ett tag och bara vara utan att bry sig, eller ens tänka en sekund på om någon kollar på eller vad folk tycker.


Tre saker du skulle vilja säga till en kille som du älskat eller gillat förut


- Tack för att du lät mig gå


Ett ställe du skulle vilja flytta till


- Jag vet inte alls var jag vill flytta, det enda jag vet är att jag vill ha Filiph med mig. Men först vill jag fara till Indien, Thailand och Bali och sen kanske jag bosätter mig i Umeå för att plugga.


 

Min framtida lägenhet får gärna se ut såhär. Lite rörig med många saker och mysig ljussättning.

 

Ett ställe du skulle vilja besöka


- Indien som sagt. Vet inte riktigt varför egentligen men tror bara att det skulle vara helt fantastiskt och jag vill verkligen fara dit. Kanske för att uppleva en annan kultur som är helt annorlunda mot för vad jag är van vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0