Det var en bra dag igår



Vi är i det här tillsammans. Jag undrar när vi blev kompisar egentligen, bästa kompisar. Egentligen vet jag att det inte spelar någon roll, att svaret bara är en rad av siffror, jag vet bara att det hände och det räcker för mig. Jag vet att du blev någon form av räddning för mig. Jag undrar ibland var jag skulle vara om jag aldrig hade träffat dig. Jag undrar vem jag hade varit. Jag vet att det är sånt man säger, men jag menar det så sjukt mycket

Ibland känns det som att vi är de enda i hela världen som förstår varandra. Och jag har lärt mig att en sån person ska man hålla hårt, men bara tillräckligt hårt, som i en varm kram. För de finns alldeles för få av dem.


M
en
Jag längtar bort från den här jävla bubblan
Från tvingade upplevelser som jag inte orkar med
Från allt det där som bara inte är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0