Framtiden

Villvillvillvill

ge mig iväg
bygga ett liv på en dröm
göra något jag vill
vara någonstans jag trivs

Jag vill sitta i en buss i Indien och doppa fötterna  Indiska oceanen, äta chicken tikka masala hela dagarna och lära känna människor jag aldrig trodde jag skulle träffa. Åka tuktuk i Thailand, ta en "long tail boat" till en ö och uppleva vad alla pratar om. Palmer och kokosnötter, marknader och thailändare. Bali. Bara vara. Tänka att "här vill jag vara föralltid". Kanske Nya Zeeland och uppleva en natur långt bort vad jag är van vid.

Återvända till Sverige och skaffa en utbildning. Träffa människor, skaffa en egen liten lägenhet och köpa möbler på Ikea och detaljer på second hand. Uppleva studentdagarna som alla säger är bland det roligaste jag nånsin kommer vara med om.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

så bra skrivet som alltid!! vill verkligen detsamma......

2011-11-17 @ 18:32:25
Postat av: Astrid

Jag vill följa med

2011-11-18 @ 09:09:24
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0