jag undrar vad det är som saknas



Och det är som att
Vardagen försvinner när du tittar på mej och jag
Bleknar i tanken av att
Solen kanske dör
Idag, i morgon, om en vecka

Hjärtattacker bränner, jag vet
Kunde jag undvika det hade jag försökt
Men ibland krymper väggar och
'Ibland' är när dina ögon glittrar mot mig

Jag vet inte vars jag ska gå härifrån'
Ord jag vill ge dig försvinner med mitt mod, mitt förnuft
Tid är magi och förändringar tragedi
Jag hade kunnat stannat där hur länge som helst

Jag går i cirklar och det fina med det är,
Cirklar har inget slut


Kommentarer
Postat av: Astrid

Fan vad bra du är

2011-03-14 @ 08:22:46
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0