En sån där lista


Min senaste kyss
var sån där vad-fan-var-det-som-hände-just-sak
Jag lyssnar på pappa
Jag mår bäst när jag inte är ensam
Jag pratar nästan alltid
Jag älskar/tycker om att vara i backen
Min(a) bästa vän(ner) är linnéa, ella, isabell och astrid och dom är bäst i världen
Min första riktiga kyss var med någon jag inte har någon aning om vem det är
Jag avskyr löften som bryts, illusioner som krossas och drömmar som aldrig slår in
Kärlek är jobbigt men fint
Jag kommer alltid att vara mej själv
Jag är hemligt förälskad i kristian anttila, martin elisson och lars winnerbäck
Sist jag grät var igår
Min mobiltelefon är ingen iphone
När jag vaknar på morgonen överväger jag att stanna hemma från skolan, men det händer nästan aldrig
Innan jag går och lägger mig hämtar jag min kisse
Just nu tänker jag på astrid
Bebisar är små.
Homosexuella är lika bra som alla andra
Blondinbella är en i mängden för mig
Jag vill verkligen vara en sån som inte tänker och bryr sej så jävla mycket

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är hemligt förälskad i kristian anttila, martin elisson och lars winnerbäck



vad hände med fula krullpojken från himmlen är oskyldigt blå??

2011-03-31 @ 14:15:53
URL: http://linneagrannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0