Ella & Olivia -

valborgsbilder

Bilder från förra helgen yeah. Valborg! Hade det väldigt bra och fint, tack alla som gjorde kvällen!


Ellen, jag och Astrid


Jag och Calle


Linnéa, Ellen, Sara, Isabell, jag, Astrid och Ella


Sara, Isabell, Linnéa och Ella


Jag och Calle


Jag och Astrid


Alla bilder har Julia tagit, så därför finns inte hon med på en enda bild haha.

Har btw lite bilder från en nice grillning att visa, men jag är ju så jävla smart och tappar bort kamerasladden, BRA DÄR.

hörs

/olli

Kommentarer
Postat av: JuliA

Bukar bli så när man håller i kameran, men det gör ju ingenting. För kul har man ändå, om inte roligare till och med kanske. Speciellt när man får kolla på alla bilderna ;D hihi

2011-05-07 @ 21:15:34
URL: http://gullanjullan.blogg.se/
Postat av: Astrid

Den sista bilden är något av det groteskaste jag sett

2011-05-07 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0