Ella & Olivia -

SPANIEN

tjaba! Befinner mej just nu i en jävligt skön säng i Åre, feels good. Hm ah det är typ allt jag har att säga, ni får se lite bilder från spanien istället:


softar lite on the balcony


Aaaaaaaah. Panini! så jävla gott det där var!


klagade inte!


en jättefin bild på min syster


otroligt ful, osmickrande och skabbig bild men wtf..! brände mej iaf i ansiktet första dagen och ville typ mer eller mindre dö, det gjorde så jäävla ont och jag har nog aldrig kännt mig så ful. bilden gör inte färgen rättvisa, det var typ 10 ggr värre i verkligheten :( dolde mitt ansikte med solglasögon och handdukar.. fick btw solsting samma dag, hahahah, kul såhär i efterhand..


Var på marknad i Arguineguín, en gammal fiskeby. Eve tyckte att jag såg skitlame ut på den här bilden men vafaaan.


på marknaden..


sis!


porto de mogan! fiiiiiiiint

Ja, nu orkar jag inte ladda in fler och jag tror inte ni vill se mer ändå. HIHI

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Nils

Det där är ju gran canaria ju

2011-03-15 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0