Ella & Olivia -

tjoooo!

TJA friends!  Idag har jag mest gått runt och längtat efter helgen som kommer bli den bästa på länge, är megataggad. Redovisade på ekonomin också, vet inte vad det är med mej och redovisningar men jag skrattar fan varje gång, och när alla sitter där med sina stoneface blir det ju bara ännu roligare..... Hej socialt självmord, TYP...

Har spenderat hundratals kronor idag OCH igår för att ha en stekig outfit till lördagens bravader, får väl se hur  det blir då jag lever i mina sneakers, lär ju skära sej en del till resten av klädseln men vafan..

kolla mina nya skor förresten, jag tror ja är kär:



flower power.


Jag har köpt lösnaglar tills lördagen. HAHA. Så  inte min grej, har köpt massa flashiga smycken också vilket är typ så långt från mej som man kan komma, men ska det vara så ska det vara.
Jag gjorde bilden väldans liten då mina naturliga naglar inte är de vackraste jag sett... Men lite före och efter med lösnaglarna där, hahah..


Checka blinget! yehahaa!

Ja det här var ju ett inlägg om i princip ingenting, förlåt för att ni aldrig kan få tillbaks den minut ni slösade på att läsa detta :/

/OLIVIA

Kommentarer
Postat av: kusinlinni

sv; så du hade bara tänkt ta åt dig äran för allt mitt slit? :( men visst, gör det, gör det du bara!

2011-03-31 @ 21:26:04
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0