Ella & Olivia -

läs inte om du gillar att gå.

Imorgon är det friluftsdag och för första gången i mitt liv ska jag göra något så fruktansvärt som att gå. GÅ en dryg mil på en friluftsdag när man kan välja typ beachvollyboll, squash, klättring, bygdsiljum, hockey, fotboll, kampsport och JÄTTEMYCKET MER ROLIGT.


Hej Alexander :)



Förra året var det asbra i Bygdsiljum!

Okej, det är mitt egna fel att jag inte var snabbare på att anmäla mig till klättringen i och med att bara fyra pers kan fara och att jag är lite för less på slalom för att fara till Bygdsiljum. Men om någon vacker själ vill typ spela squash med mig eller köra kampsport, vad som helst JAG ÄR MED. Nästa år ska jag tvinga någon att göra något roligare än att GÅ.

GÅ KAN MAN GÖRA NÄR SOM HELST. HUR KAN ALLA I KLASSEN VILJA GÅ? (oj, förlåt menar att ALLA utom EN har anmält sig till att GÅ, i HELA klassen) Amanda ville inte heller gå, tack gode gud att det finns hopp om mänskligheten.

Ville bara få ur mig lite aggressivitet.

/ELLA

ps.
Om någon vill springa nydala runt SLÅ EN PLING. I detta läge säger jag JA till allt.

ps2. visst kan det bli kul i och med att vi är många som ska gå... men fortfarande GÅ...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Eller så kan man ju göra som typ alla andra midgårdare och stanna hemma! :D

2011-03-21 @ 22:24:31
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Alexander

Ja, jag vet inte om du känner till mig men uppenbarligen så gör du det eftersom att jag är med på bild.

Jag ska på fukking innebandy och ishockey!

Ensam!

2011-03-21 @ 23:13:33
URL: http://midgardspojkar.blogg.se/
Postat av: jessica

MAN KAN LÄSA Å Ä OCH Ö NU

2011-03-22 @ 23:04:11
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0