Ella & Olivia -

inlägg från 10e januari

listor är ju bara såååååååååå kul.... men jag var inne på midgårdspojkarnas blogg (<---LÄNK) och såg att de hade länkat oss så då tänkte jag att jag kunde ju publicera detta gamla inlägg.

................................................

Vad heter du?

Olivia Bengan Berglund
När är du född?
1993
När fyller du år?
2 augusti
Vart bor du?
*hemligt*
vad får dig glad?
många saker, säg ett bra skämt så

Vad tycker du om att göra?
åka snowboard och se på film hiihihi
vem/vad älskar du mest?
LIVET och flera personer, kan ju inte välja
vart vill du?
GREEEEEEEKLAND
Vem saknar du?
addemannen
Vad är äckligt?
bajs
Vad får dig att skratta?
många saker, skrattar mest hela tiden
tycker du om dina vänner?
typ... :] :]

gillar du ngn nu?
ja adde
Har du gjort ngt du ångrar?
neeeee
Har du försökt ta livet av dig?
nope
Har du opererat dig någon gång?
faktiskt, en gång då jag var minikid
Vart vill du helst bo?
på ett jävligt varmt ställe
Vilken är din favorit film?
Har asmånga, men DEATH AT A FUNERAL, är så jääääävla rolig
Röker du?
nä.
Snusar du?
jo ettan lös, riktigt fina grejer.
Dricker du?
Ja sup HB
Vem hatar du mest av alla?
jag hatar typ ingen, fan vad tråkigt..
vad vill du göra nu?
se på film
Vilken är din favorit mat?
TACOS!!!
Har du varit utomlands?
Japp.
Har du piercing någon stans?

Har du någon sjukdom?
Japp.
Vad är du rädd för?
mörker, spöken, andar, inbrottstjuvar eller ja, kriminella överhuvudtaget osv
Vad är din framtidsdröm?
att ta studenten, fan vad jag längtar
vad gjorde du för en timme sen?
låg i soffan säkert
Vad gör du nu?
ligger i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0