Ella & Olivia -

TE1

Då var första dagen avklarad på gymnasiet.
Nu har jag ännu en gång fått ställa mig frågan: vad är normalt?  hur är man när man är normal? för normala, sådanna existerar inte på midgård. Sådanna männikskor är fridlysta där.
Jag har ännu inte vågat dra upp ämnet sport... det känns som om jag är den ända sporttönten i min klass, eller på hela skolan förresten.

football_93

TE1, det blir mitt klassnamn, och nej, jag ska inte gå teknik utan teater.
Maten... vad ska man säga. smakar rent ut sagt bajs, utan några som helst kryddor. Jag tror jag ska tipsa matan om att salt faktiskt existerar.

På torsdag förmiddag kommer vi ha vanliga lektioner. Och första lektionen är såklart mitt favoritämne ENGELSKA.
på den lektionen ska jag sitta tyst som en mus och hoppas att ingen ser mig.


http://www.perspectiv-online.org/doc_dt/images/route/nord/ystad-gross.jpg
hihihihihi, mitt hem de närmaste tre åren

/elliz

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, Ella du måste väl ändå mena "dom närmaste tre åren" ?

2009-08-18 @ 20:35:50
Postat av: ella svarar

heheheh.. ja det är klart jag menar det.



besserwisser....

2009-08-19 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0