Ella & Olivia -

HJÄLP!

HEJ! Såhär passande med 6 dagar inför skolstarten har jag börjat ångra mitt val. På Liljaskolan har jag typ 7 stycken i klassen som gick på samma skola som mig (mmmm, kul med varation), känns inte så jävla kul. Så jag  har börjat titta på Östra i Umeå, nackdelen där är ju att det är typ 3 mil dit. (skönt för mig som knappt pallade 300 meter...)


VAD FAAAAAN SKA JAG GÖRA?!?!?! Måste bestämma mig i veckan!!


eller 
Lilja                                                                                            Östra


/Olivia

Kommentarer
Postat av: ANNA

men bry dig inte om att du känner folk i klassen? jag kände också jättemånga... fast det var förstås mina bästa vänner som gick i den klassen

2009-08-11 @ 18:25:30
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Chatrin

Vidga dina vyer, sen blir det skitenkelt att träna efter lr före skolan

2009-08-12 @ 11:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0