Ella & Olivia -

hässlich farben aus das haar

Hehhehe, nu ska vi ha en undersökning, så det är viktigt att ni kommenterar (varför får vi typ aldrig kommentarer såvida vi inte ber om det???)

Okej, nu ska ni få se mitt skolfoto som jag faktiskt hann ta på Östra:
 

Det viktiga är här nu hårfärgen. Vad tycks??? Snygg? Ful?

Jag röstar på ful, hahaha alltså vad hände med färgen? Okej, mamma tyckte inte att den var fin vilket hon sannerligen uttryckte, men jag trodde inte att den såg ut sådär? Den skulle väl vara helt okej på någon annan...

Ni andra får bestämma själv vad ni tycker. Har lix en annan färg nu ;););)) I'm So Fake! :)

/olvan!!

Kommentarer
Postat av: Tim

inget fel på färgen :O :D :D

2009-08-28 @ 14:40:21
Postat av: stina

Olivia, du vet väl att du är fin i vilken hårfärg du än har! Men jag gillar den du har på bilden :p :) ;)

2009-08-28 @ 19:27:28
Postat av: ANNA

den bilden vaaa ju fin

2009-08-29 @ 21:41:41
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0