Ella & Olivia -

älskar när andra gör fel

idag, 16 år, 2 månader och några dagar gammal. (började räkna men orkade inte slutföra det, EFTERSOM JAG BARA HAR VG I MATTE.... ditt fel min mattelärare... sänkte mig från mvg, det borde vara olagligt att sänkta betyg!!!!)

I alla fall, jag 16+ gjorde idag världens kap när jag köpta mitt första smink i hela mitt liv. (mina andra smikprodukter har jag fått i typ  födelsedagspresent) Det var puder som kostade 150:-
hon i kassan sa att det var 50% rabatt men det var bara 30%! YEAH LURAD LURAD LURAD! åh, lyckan när jag gick ut och hade känat lite cash! ojojoj, nu ångrar jag nästan att jag sommarjobbade, behöver ju inte pengarna när jag har sådant här flyt!

http://www.villdublirik.se/images/pengar.jpg
När jag köpt sminket, lika rik i alla fall. (jag vet, borde raka armarna men jag tycker det är bra med mycket hår, man slipper använda tröja)


/ELLA, rich bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0