Ella & Olivia -

Man får skryta i Sverige också

Mina vänner och familj är de finaste och jag fick underbara presenter. Nu ska jag berätta för er vilka perfekta presenter jag fick:
  • URKULTBILJETT

  • Skidryggsäck (alltså en ryggsäck perfekt att åka skidor med eller bestiga berg)
  • Pengar
  • Porslin
  • Klockhalsband
  • Halsband (från INDEN)
  • Klocka
  • Presentkort H&M
  • Ros
  • Kjol
  • En ram med en bild på Jenny och Jessica
  • En galet lik bild målad av Emma föreställande mig
Matpresenter:
  • Cider
  • Chokladpraliner
  • Orangina
  • Vin
  • Kex+Marlmelad+Te
  • Mandelchoklad
  • Bakelse (order från GBG)
Det bästa är att jag blir lika förvånad varje gång någon kommer med present. När någon anstränger sig för mig. HIHI ÅH. Jag fyller 19 men känner mig som en 12åring som inte har någon koll på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0