Ella & Olivia -

saker som stör mig idag

  • när lektioner är onödiga, när läraren bara står och babblar och säger saker som man antingen redan visste, är så logiska eller som man lika gärna kunde fått på ett papper. idag kände jag bara, VAD GÖR JAG HÄÄÄÄÄR?!?!??!?!?!? ge mej bara ett papper på skiten så jag kan gå härifrån.
  • på skolan har de tagit bort brickorna som man har bestick, tallriken och glaset på. på grund av att de vill vara snälla mot miljön. då tänker jag såhär: vafan, brickor behöver man. jag får lägga servetter och mackan PÅ min mat, mmmm vad jävla gott då. och det är inte lite servetter man får ta, eftersom att man inte har någonstans att lägga besticken och mackan om man inte vill lägga dom direkt på ett äckligt bord, så måste man ju ha servetter som underlag för mackan och besticken. varför inte bara ha en helt vegetarisk dag i veckan, köttindustrin bidrar ju till mest koldioxid av allt????? eller att man inte får använda mer än ett glas per person?? finns ju folk som tar 3 glas per lunch. TA TILLBAKS BRICKORNA FÖR FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0