Ella & Olivia -

helgen

tjeniz. sitter nu på nk:n, lyssnar lika lite som vanligt. skulle ta anteckningar av pontus men han antecknar inte heller???? synd för oss

men jaha. har haft en innehållsrik helg. firat eveline, ellen och isabell hela helgen och igår avslutades det med tårta. alltså jag åt typ en halv scwartswald-tårta????? vettafan hur de stavas men gott vare. och det var  en skitmysig kväll, tack för det hörni. ellen jag vet att du läser;););) (pinsamt nu om hon inte gör det)

har som vanligt inga men bilder men jag såg att ellen hade det. jag lånar någon, jag tror de är okej.


hejhej grattis grattis

ps, fan vilken blogger jag har blivit senaste veckan, coooooooooooooolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0