Ella & Olivia -

IPHONE ELLA!?!?!?! varför...? ;)

..frågan i rubriken som min kusin undrade ekar i mitt huvud. VARFÖR HAR JAG EN IPHONE 3GS?????
-
Varför jag har en Iphone:
-Jag hade en väldigt omodern telefon innan, dock gick denna UTMÄRKT att ringa och smsa med.
-Malins mamma hade en otroligt fräsch Iphone 3GS som hon inte använde.
-Hon sålde den för 1000:- med sprillans nya hörlurar. (ALLTSÅ ETT KANONPRIS)
-Jag ville leka inneflicka och ba: JAG KÖPER DEN
-Den har kameran
-Man kan spela musik
-
-
Så...... jag har en Iphone.
Funderar dock på att göra såhär med den:
Varför jag INTE vill ha den:
-DET GÅR INTE ATT LYSSNA PÅ RADIO!!!!!!!! (utan att ha internet)
-Batteritiden är jätteliten
-Man måste vara rädd om den
-Den är stor
-Den är cool
-Den är snygg
-Den är dyr (alltså dyr i användning)
-Den känns inte som att den hör hemma i mina händer.
-
Har den just nu på PROVA-PÅ. Funderar på att lämna tillbaka den och gå tillbaka till min älskling.
ELLA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltsååå radio är ju ändå viktigast.

2012-01-24 @ 11:16:29
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Emma Lisa

Du vill inte ha den för att den är cool? Men yeah, fuck att den ej har radio. Det är ju så man får sin dagliga dos morgonpasset!

2012-01-24 @ 11:38:31
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Astrid

hahahaha, älskar bilden

2012-01-31 @ 21:42:30
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0