Ella & Olivia -

hej

tjeeeeeeeenare...... olvan här. just när jag loggade in här via blogg.se såg jag på topplistan eller vad det nu var en blogg som hette:"FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER", alltså vem lockar läsare genom att skriva som rubrik för bloggen allt det tragiska denna människa fått utstå???????? har lite svårt att förstå sånt..............

ja annars då??? har köpt ett schampoo för 250 kronor. kan vara mitt livs sämsta affär. det luktar kiss och man måste använda typ en deciliter om håret ska bli rent. ganska konstigt med tanke på att mitt hår är kort.


kolla gohunden. ser så himla mycket snällare ut än vad hon egentligen är....



var i backen med filiph och ella, de va kul!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0